Áru kézbesítés

Minden megrendelt árut a futárszolgálat szállít ki az Ön által megadott címre. Amennyiben a futár nem találja Önt a megadott címen, akkor egy sikertelen kézbesítésről szóló értesítőt hagy a postaládában.

A küldemény elvesztése vagy megsemmisülése

Az Ön küldemény elvesztés vagy szállítási károk esetén, biztosítva van. Az áru esetleges károsodása során, új árucikkel helyettesítjük. Kérjük, hogy a megsemmisült küldemény átvételét követően, haladéktalanul értesítsen bennünket erről e-mailben. A termék használata előtt feltétlenül készítsenek fényképet a sérült csomagolásáról annak érdekében, hogy értesíthessük a további teendőkről.

Kézbesítési feltételek

A szállítás a megadott szállítási címre, az épület bejáratáig történik. Lakóépület esetében a futár nem köteles a megrendelést emeletre szállítani, hanem csak az épület bejáratáig. A kézbesítést a kézbesítési szolgáltatásokat nyújtó vállalatok végzik.

Kézbesítésihatáridő

A megrendelt árucikket a futárszolgálat kézbesíti a raktári átvételtől számított 3-5 napon belül.
Kivételt képeznek azok a helyek, amelyeken nincs lehetőség napi kézbesítésre, hanem a kézbesítés a kézbesítési ütemezés szerint történik, vagy az időjárási viszonyok miatt nem lehetséges.

Kézbesítési díj

A kézbesítési díj 2499 Ft.

Áruátvétel

A küldeményt a megadott címre szállítjuk. Ha nem tartózkodik otthon, a futárszolgálat sikertelen kézbesítésről szóló értesítőt hagy a postaládában. Az árucikk olyan csomagolásbanlesz, hogy a szállításban a szokásos manipuláció során ne sérülhessen meg. Az átvételt követően a Vevő köteles ellenőrizni az árucikk sértetlenségét és bármilyen hiba esetén haladéktalanul értesíteni a kézbesítőt, illetve a Vevő visszautasíthatja a küldeményt, haátvételkor a csomagoláson látható sérülését tapasztal. Az árucikk átvételekor a Vevő köteles aláírni a szállítólevelet, illetve a számlát, ami átvételi igazolásként szolgál.

G.LS / EURODIS csomagkézbesítést

A G.LS Croatia d.o.o. / EURODIS vállalkozás együttműködésével, az Auto Krešo csomagkézbesítést végez a Magyarország területén.

Ha az Ön által megrendelt arucikk kifogyott a készletből és emiatt nem tudjuk biztosítani az Ön számára, az Eladó köteles erről haladéktalanul tájékoztatni a Vevőt. A Vevő jogosult felmondani a szerződést, visszatérítést igényelni vagy elfogadni a későbbi kézbesítési határidőt. Minden megrendelt árucikket igyekszünk egy csomagban kézbesíteni. Árucikkhiány esetén, az Eladó fenntartja magának a jogot a részletekben történő kézbesítésre. A kézbesítés a kézbesítési szolgáltatás használati feltételeinek megfelelően történik. A kézbesítés az árucikk kézbesítőnek való átadásakor tekinthető végrehajtottnak.

Amennyiben a Vevőnek címzett árucikk kézbesítés sikertelen volt, a Vevő az általa megadott e-mail címre erről értesítést kap. Az Eladó a Vevő számára felajánlja, hogy a megrendelt árucikket, a Vevő e-mailben történő kérésére, visszajuttassa a Vevő, vagy a címzett címére.

Amikor az Eladó a kézbesítési szolgáltatáson keresztül eljuttatja és átadja az árut a Vevőnek, a Vevő köteles átvenni az árut és aláírni a szállítólevelet, amellyel elismeri, hogy az általa megrendelt árut megfelelően kézbesítették. Amennyiben a Vevő a megrendelt árucikk átvételét elutasítja, az Eladó jogosult a már kifizetett vételárból levonni a szállítással kapcsolatos költségeket, valamint a szállítási manipuláció során felmerülő egyéb költségeket.

A szállítási határidőbe nem tartoznak bele:
a megrendelés/kérelem benyújtási napja
a vevő hibás és hiányos címéből okozott késedelmi idő
a szállításikésedelem,amely előre nem látható körülmény miatt következett be, vagy egyéb okból, amelyértaz Eladó nem vonható felelősségre
a munkaszüneti napok abban az esetben, ha a határidő kezdetére vagy végére esnek